2010-12-15
 19:36:11

plugg


Ouuuuf, jag borde plugga... men jag.kan.inte. Asså hata att plugga, speciellt när det är matte... -.- jaja. imorgon måste jag verkligen. Har lagat Thai, kyckliiiiing cashewnötteeelllll. Blev gal1 gott. jag är nog den perfekta framtida hollywoodfrun. sådesa. det är mina framtida planer.

Födelsedag på fredag, fan vad nice det ska bli och få massa paket :) hihi. och uppvaktan :) love it.

 


evelina den fina

HÄR ÄR BEVISET PÅ ATT JAG FÖRSÖKTE LOGGA IN PÅ FACEBOOK MEN DET GICK INTE !!

KAN INTE SKRIVA GRATTIS. (JAG HAR FÖRKLARAT ALLT I DAGBOKEN, DU KOMMER FÖRSTÅ NÄR DU LÄSER)

jag tycker inte om elektronik... suck..

Hur som helst, VI SES IMORGON !!

och tro mig, jag försökte !!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: