2010-12-06
 23:10:40

KLANT

Nu har Chriss och hans pojkvän varit här, har inte träffat honom på hur länge som helst så det var trevligt att han dök upp. De har köpt lägenhet!! Åhh vad jag längtar! :)

Innan var jag i stan med flickorna, fikade och shoppade. Tappade min mobil på H&M men som tur hade de hittat den, pjuuuuh! Evelina träffade jag också hon hade åkt in till stan för att träffa sina pensionsvänner *tönt* och sen hade hon ringt till min mobil och hörde att den var på H&M så hon rusade dit men då hade jag redan hämtat upp den men sedan så stötte vi på varandra utanför H&M iaf. rörigt.
Ja, jag är klumpig.

 


Anonym

1. jag är inte töntig

2. jag är en underbar vän som springer efter din mobil

3. gissa vem



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: